ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek

Üdvözöllek az Egyedi Lábtörlők honlapján!

Az oldal látogatója, az oldalra való kattintással elfogadja és tudomásul veszi, hogy a weboldal teljes tartalma szerzői jogvédelem alatt áll. Az oldalról tartalmat, képet, videót vagy szöveget/szöveg részletet másolni, más oldalon, vagy fórumon felhasználni csak és kizárólag a szerző, Lukovicsné Havasi Mónika írásos engedélyével lehet. Ellenkező esetben a hatályos jogszabályok – az 1999. évi LXXVI. törvény, valamint a 2012. évi C. törvény 385.§ – alapján jogi eljárás megindítását kezdeményezzük, továbbá a jogosulatlan felhasználás napidíja is felszámolásra kerül. Ennek díja 30.000 HUF/nap/kép/ videó/ mondat.

Vásárlási feltételek:

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. Kattints a kiválasztott termékre vagy a „BŐVEBBEN” gombra, majd tekintsd meg a termék ismertetőjét. Amennyiben a kiválasztott terméket meg szeretnéd vásárolni, válaszd ki a termék méretét, add meg a megvásárolni kívánt mennyiséget, válaszd ki melyik mintát szeretnéd látni lábtörlődön, majd kattints a „KOSÁRBA” gombra. Ezzel a terméket egy virtuális kosárba helyezed. Ha folytatni szeretnéd a vásárlást, válogass termékeink között. Amennyiben a vásárlást befejezted, és fizetni szeretnél, a weboldal jobb felső sarkában lévő kosár ikonra kattintva megtalálod a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, a számla összegét és a szállítási költséget. Itt lehetőséged van leellenőrizni rendelésed. Amennyiben szükséges, rendelésed tudod módosítani (mennyiség) és akár törölni is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A megrendelések elektronikus úton megkötött szerződésnek minősülnek, amely fizetési kötelezettséggel jár, és amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak irányadóak.

Megrendelés esetén a szerződéskötés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 4. § (10) bekezdése alapján történik meg. A szerződést megrendelő űrlap kitöltésével és a „Megrendelem” gombra való kattintással, Havasi Pálné e.v -val kötöd meg. (2628 Szob, Munkácsy utca 18., adószám: 68607281-1-33)

A rendelés elküldése:

Ha megfelelőnek tartod a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizted a végösszeget, akkor kattints a “Megrendelés” gombra. Amennyiben visszatérő vásárlóként kívánsz rendelni, írd be regisztrált email címedet és jelszavadat, majd kattints a „Belépés” gombra vagy lépj be facebook, illetve google fiókoddal. Ha új vásárlóként szeretnél regisztrálni, akkor add meg a vásárláshoz szükséges adataid, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkezned. Regisztráció nélküli vásárlás esetén kattints a „Regisztráció Nélkül Vásárolok” gombra, majd add meg számlázáshoz szükséges adataid. (kapcsolattartó adatai, szállítási név, szállítási cím)

A következő lépésben válaszd ki a neked megfelelő szállítási módot.

Fizetési módok:

Bank átutalás: 

Kérlek, erre a bankszámlára küld a vásárlás összegét:

Név: Havasi Pálné
Bank neve: Erste Bank
Bankszámlaszám: 11600006-00000000-80528690
A közlemény rovatba a megrendelés számát kell feltüntetni.

Felhívom figyelmed, hogy a termék gyártását, csomagolását és postázását a megrendelés összegének beérkezésekor kezdjük meg. A termék gyártása 2-3 hét.

Banki átutalás esetén a megrendeléstől számított 3 napon belül van lehetőséged a megrendelt termékek árát kifizetni.

Bankkártyás fizetés:

Webáruházunk a Barion Payment Zrt. által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A Webáruház a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a Barion Payment Zrt. pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártya adatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Webáruház nem értesül, azokat csak a Barion Payment Zrt. érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a Webáruház oldala tájékoztat. A kártyás fizetéshez az internet böngésződ programjának támogatnia kell az SSL titkosítást.

A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a Barion Payment Zrt elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.

Amennyiben nem kerülsz visszairányításra a fizetőoldalról a Webáruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül.

Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattintasz, ill. bezárod a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülnél az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.

Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kívánsz tájékozódni, kérlek, vedd fel a kapcsolatot számlavezető bankoddal.

A vásárolt áru ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámládon.

A biztonságról:

Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. A Barion Payment Zrt.  rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a Barion Payment Zrt. a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítják az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngészőprogram az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a Barion Payment Zrt.-hez, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

A Barion Payment Zrt jogi hátterét az alábbi linken tekintheted meg: https://www.barion.com/hu/jogi-hatter/

Utánvétel:

Szállító partnereinknél lehetőség van a megrendelt terméket utólagosan, átvételkor is kifizetni. Az utánvétel esetében partnereink plusz költséget számolnak fel, melynek díja a választott szállítási módtól függően változik. Személyes átvétel esetén, az utánvétnek nincs plusz költsége, ebben az esetben készpénzes és bankkártyás fizetésre is van lehetőség.

Árak:

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találsz. Az árak az áfát nem tartalmazzák, a vállalkozás mentes az áfa fizetése alól. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása:

A rendeléseket – a megrendelés összegének beérkezése után – 72 órán belül feldolgozzuk, és megkezdjük az egyedi lábtörlő(k) legyártását.

Minden rendelésről visszajelzést küldünk email-ben. A rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kapsz a rendelés beérkezéséről, majd egy email-t küldünk a várható szállítási időpontról.

Amennyiben rossz adatot adtál meg, és szeretnéd javítani

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetőséged.

Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása közvetített szolgálatással a Fürgefutár Kft. és a FoxPost Zrt. futárszolgálattal történik.

Szállítási módok:

  • házhozszállítás futárszolgálattal
  • csomag átvétel GLS csomag ponton
  • személyes átvétel
  • nemzetközi szállítási opciók
  • átvétel FoxPost automatába

Szállítási díjak:

  • házhozszállítás futárszolgálattal: 1.500 HUF
  • csomagátvétel GLS csomag ponton: 1.150 HUF (átvételi pontok)
  • Foxpost automatába szállítás: 699 HUF

Amennyiben nincs raktáron a kiválasztott termék:

Amennyiben a megrendelt termék nincs raktáron, úgy a vevőt haladéktalanul értesítjük erről, valamint a várható teljesítés időtartamáról.

Elállási jog:

A 45/2014. (II. 26.) Kormányrendeletben foglaltak értelmében a vevő a termék átvételétől számított tizennégy munkanapon belül élhet elállási jogával. Amennyiben úgy döntesz, élsz az elállási jogoddal, úgy a terméket az átvétel időpontjától számított 14 napon belül küldd vissza címünkre (2628 Szob, Munkácsy Mihály utca 18.)

Felhívom figyelmedet, hogy a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 29.§ (1) bekezdés c) pontja értelmében elállási jogoddal az egyedi lábtörlők megrendelése esetében nem élhetsz!

Ha élni kívánsz elállási jogoddal, a terméket eredeti csomagolásával és bevarrott címkéivel együtt küldd vissza címünkre. Ha a címkét eltávolítod a lábtörlőről, a terméket nem áll módunkban visszavenni.

Amennyiben a vevő él elállási jogával, úgy az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket a jogszabály értelmében a vevő viseli. A vevőt ezen felül egyéb költség nem terheli.

Ha a visszaérkezett áru sérült, piszkolódott, jól láthatóan használt, a vevőtől követelni fogjuk (jogi úton) az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

Webáruházunk a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről. A vevő ezután már csak személyesen vagy a “Kapcsolat” menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül vonhatja vissza rendelését.

A megrendelés utólagos módosítására írásos formában – e-mailben, vagy telefonon kerülhet sor.

Jótállás:

Webáruházunk termékeikre 1 év jótállási időt biztosít. Ezen idő alatt bekövetkezett varrás vagy anyag minőség miatti hibák esetén a terméket a vásárlást bizonyító számlával együtt juttasd vissza címünkre (2330 Dunaharaszti, Magyar utca 25/2.). A terméket, amennyiben lehetséges javítjuk, vagy cseréljük. Jótállás esetén a visszaküldés költségét, valamint az újbóli (vevő címére történő szállítás) költségét Webáruházunk fizeti.

Kikötések a vásárláskor:

A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Havasi Pálné e.v. weboldalain kezdeményezett feliratkozás, illetve megrendelés egyben a feliratkozási feltételek kifejezett elfogadását jelentik. Azaz a felhasználó előzetes hozzájárulását adja a cég adatbázisába való felvételhez, illetve az elektronikus levelek fogadásához, melyek a cég weboldalainak bármelyikéről érkezhetnek, és bizonyos esetekben reklámot is tartalmazhatnak.

Havasi Pálné e.v. a feliratkozáskor, megrendeléskor megadott adatokat az érvényes törvényi előírásoknak megfelelően bizalmasan kezeli, harmadik fél számára azt át nem adja (kivéve a szállítási adatok, amit a termék kiszállítása érdekében a futárnak át kell adnia). Az adatvédelmi elveink kialakításakor figyelembe vettük az 1992. évi LXIII. Törvényt a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról, valamint az 1998. évi VI. Törvényt az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során. A feliratkozás egyetlen kattintással bármikor megszüntethető, bármelyik, Havasi Pálné e.v. által küldött elektronikus levél legalsó sorában lévő leiratkozási linkre kattintással.

Cookie-k, azaz a sütik

A 2003. Évi C. Törvény – az elektronikus hírközlésről szóló törvény – 155.§ (4) bekezdése alapján felhívom a figyelmedet, hogy az oldalon “cookie”-kat azaz “sütiket” használunk. A cookie egy rövid szöveg, amelyet a felkeresett webhely küld el a böngésződbe. Segítségével a webhely megjegyzi a látogatásával kapcsolatos információkat, például az általad használt nyelvet és egyéb beállításokat, ezáltal gördülékenyebbé válhat a következő látogatás, és könnyebb lesz a webhely használata. A cookie-k nélkül az internet használata sokkal nehézkesebb lenne.

A böngészők és a keresők (google, yahoo, bing, stb.) többféle célra használja fel a cookie-kat. Használatukkal például megjegyzik a biztonságos keresésre vonatkozó beállításaid, hogy ezáltal a google releváns hirdetéseket jeleníthessen meg (remarketing), számlálja, hogy hány látogató érkezett az adott oldalra, megkönnyíti a szolgáltatásainkra való regisztrációt, és megvédik az adataid.

Tájékoztatlak, hogy a weboldalon facebook képpontot (erről bővebb tájékoztatást itt találsz) valamint Google Analytics kódot használunk (erről bővebb tájékoztatást itt találsz). A Google adatvédelmi irányelveit itt találod, az Adatvédelmi és Szerződési feltételeit pedig itt.

Amennyiben nem szeretnéd a böngésződben engedélyezni a cooki-ek használatát, a böngésző beállításában ezt kikapcsolhatod, a cookie-kat törölheted.

Havasi Pálné e.v. a google és a facebook által gyűjtött adatokat csak és kizárólag statisztika formájában kapja meg. Ezen statisztikákat csak és kizárólag hírdetések beállításához használja fel. (marketing, remarketing)

A kötelezően feltüntetendő adataink:

Az oldal tulajdonosa: Havasi Pálné e.v.

Cégnév: Havasi Pálné e.v.

Telefon: 0630-6453889

Székhely: 2628 Szob, Munkácsy Mihály utca 18.

Adószám: 68607281-1-33

Nyilvántartási szám: 51989583

E-mail cím: info@egyedilabtorlok.hu

Weboldal: egyedilabtorlok.hu

Adatkezelő:

Lukovicsné Havasi Mónika

Email címe: monika@egyedilabtorlok.hu

Kezelt adatok: a megrendelő adatai (név, email), számlázással kapcsolatos adatok, szállítással kapcsolatos adatok.

A kezelt adatok tárolási helye:

Tárhelyszolgáltató neve: Tárhely.Eu Szolgáltató Kft.

Tárhelyszolgáltató címe: 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.

Tájékoztatlak, hogy Havasi Pálné e.v. az ügyfelei részére a szamlazz.hu oldalán állítja ki számláit. A 2007. évi CXXVII törvény 175. § (2) bekezdés b) pontjában foglaltak figyelembevételével tudomásul veszed, hogy Havasi Pálné e.v. által kibocsájtott számlákat .pdf formátumban email útján, valamint a csomagban papír formátumban kapod meg.

Kötelezettséget vállalunk az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogvitáik rendezéséhez. Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot a linkre kattintva érheted el:

Link

Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással.

A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt.

Ha a feleknek nem sikerül 30 napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor.

Close Menu
×

Cart